divendres, 10 de juny del 2016

Excursió al port de Barcelona

Hola de nou!!

Com us havíem anunciat, ahir vam anar al Port de Barcelona d'excursió, i ho vam passar d'allò més bé! Si cliqueu a la foto accedireu a la galeria completa i veureu com vam gaudir del mar!


Us esperem a la propera sortida!!

divendres, 3 de juny del 2016

Festa d'aniversaris

Com us havíem anunciat, ahir a la tarda vam celebrar els aniversaris del mes de maig. Ho vam passar genial cantant i ballant!
Aquí us en deixem una mostra!








I com sempre, moltes felicitats als que heu fet anys en aquest mes de maig!!

Primitiva Giménez

Sisquet Vilatersana

Crispín Torralba

Paquita Puig
Rosario Rodríguez



Fins la propera!!







dijous, 12 de maig del 2016

Aniversaris de maig

Bona tarda,

com cada mes, toca celebrar els aniversaris!



Celebrarem els aniversaris de:
Sisquet Vilatersana
Rosario Rodríguez
Primitiva Giménez
Crispín Torralba

Paquita Puig

Ens hi veiem!

dijous, 28 d’abril del 2016

Festa d'aniversaris

Avui hem celebrat els aniversaris del mes de juny, i hem comptat amb la col·laboració d'una nova cantant, la Laura! Benvinguda a la gran família de la Llar d'Avis Sant Quirze! Amb les teves cançons has amenitzat una vetllada per recordar! T'esperem quan vulguis tornar, això és casa teva!

Així, hem ballat i cantat molt, i hem celebrat els aniversaris de:

Mª Antònia Requena

Máxima Arranz

Dolores Molina

Hipólita Megía


Felicitats a tots!! Ens veiem a la propera!

divendres, 22 d’abril del 2016

Festa d'aniversaris

Com cada mes, celebrem els aniversaris dels residents que han fet anys!! I per això us convidem, una vegada més, a la festa que farem!



Aquest mes toca el torn a:

Maria Antonia Requena
Águeda Rubio
Màxima Arranz
Dolores Molina

Hipólita Megía

No hi falteu!!

divendres, 8 d’abril del 2016

Teràpia Assistida amb gossos

El passat dimarts vam començar la teràpia assistida amb gossos que us havíem anunciat.
Vam fer els dos grups plantejats i, com a extra, van fer una exhibició als residents que van voler anar-hi.

Us deixem una mostra de la tarda, amb el Rocky, la Berta i el Soc, que van agradar molt i van estar molt carinyosos amb els nostres residents!!

La setmana vinent, més!
























divendres, 1 d’abril del 2016

Teràpia Assistida amb Gossos

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper dimarts 5 d'abril de 2016 comencem una nova teràpia assistida amb gossos al nostre centre.
Inicialment hem escollit 24 residents d'entre tots, a qui hem pensat que podria beneficiar més, ja que, al ser una teràpia duta a terme per una entitat externa, té un nombre d'usuaris restringit.

Es faran dos grups:

  • el primer, majoritàriament amb residents de la planta de psicogeriatria, serà de 15:15 a 16:05,
  • i el segon, amb residents de fora d'aquesta planta de 16:20 a 17:10.

El primer dia, però, les sessions seran una mica més curtes per ser la presentació del servei i dels animals amb els usuaris i familiars.

Esperem a les famílies que volgueu assistir a les sessions a la hora que correspongui als vostres familiars.

Si teniu dubtes, podeu dirigir-vos a la psicòloga o a la educadora social en el seu horari habitual de treball o, per més urgència, al correu electrònic llardavis.santquirze@gmail.com

També podeu consultar la informació de l'associació que realitzarà la teràpia a: http://www.alperroverde.es/ o a https://www.facebook.com/AlPerroVerde/


Aprofitem l'avinentesa per informar-vos també que, bimensualment, es faran exhibicions d'entreteniment per part de l'associació a tots els usuaris del centre que ho vulguin.


Quedem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment,


Equip tècnic de la Llar d'Avis Sant Quirze